Przy mnie był gość z obsługi i mechanik, który mówił, że powracają do starej mapy bo tamta z dotryskiem to g***no., a w nowyo przybyłych autach nie wgrywa w ogóle - może to zależy od konkretnego mechanika?
P.S. Czyba, że mechanicy robią swoje, a "Doradcy klienta" mówią to co muszą :?:
" Co Pan zrobisz?...Nic Pan nie zrobisz !"
Pzdr. - 1.6 MPI
Byłem wczoraj na diagnostyce, wygrywają nowszy soft z przed kilku dni, ale nie jest lepszy teraz na gaz ma się przełączać przy 75stopniach, dotrysk zostaje. Ja po wgraniu 3tygodnie temu nowego softu zostałem obdarowany większym wskazaniem komputera przy spalaniu benzyny nie wiem jak się to ma do rzeczywistego spalania ale wczoraj dostałem nowy soft dziś go przetestuje, czarno to widzę . Komputer na krótkiej trasie pokazywał tak 7,8l teraz pokazuje 10l zobaczymy co będzie dziś.
Ja pierdzielę, masakra. To na gaz przełączy się dopiero po kilku kilometrach (zakładając jazdę zaraz po zimnym starcie czyli brak rozgrzewania na postoju). Tragedia.
Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG
Znając ich to pewnie nie :lol:. I pewnie w ASO panowie z tym mądrymi minami będą przekonwayć, że to jest rozwiązanie "debest" i tak trzeba . Czyżby jednak dotrysk PB w MPI nie był szczytem głupoty LR?
Tak trzeba, wtedy jest najwieksza szansa, ze magiczny reduktor nie zamarznie. Ja bym jescze ustawil ze jak tylko cisnienie spada o 0,05bar to przelacza na benzyne bo to tez bezpieczne.
wczoraj - żona byla na wymianie wtrysków - nic nowego jej nie wgrali - ja dzwoniłem i pytałem - żadbych zmian w temperaturze przejscia na gaz. Oczywiście zaraz po wyjeździe z aso za 2 godziny jak odpalała silnik to zaczął się krztusić i kaszleć na benzynie! później jak sprawdzałem już było ok, ale trzeba obserwować. a intslacja najlepiej będzie chroniona jak aso całkowicie ją wyłączy - nie będzie usterek i skarg klientów na zle działanie - możemy im to zaproponować!
Niebieskie wtryski są do samochodów o większej mocy i żeby zniwelować falowanie obrotów na zimnym ustawiają temperaturę 75 stopni. Po wymianie wadliwych czarnych wtryskiwaczy powinny być założone zielone a nie niebieskie.
bishop, jak robilem w ASO w Zabrzu to fotek nie robili
Kiera i lewarek w folie owszem
Co do temperatury... LR ma dziwne pomysly bo (wg. mnie) to co oni dają do montażu to badziew. Zeby nie bylo za duzo reklamacji (w ramach gwarancji) to wymyslają jak dbać o instalacje itp, itd i tdi...
Ja pamietam, ze pewnego czasu to tygodniowo wymieniano okolo 5 kompletów wtryskiwaczy bo w samochodach z przebiegami ok. 40-60 tyś były do wywalenia...
u mnie znowu pojawia się falowanie obrotów na luzie. Czyżby trzecia wymiana wtryskiwaczy ? na wiosnę zawitam ponownie w serwisie
przebieg 23 k.
Zastanawiam się czy nie jechać do Landi renzo bo pewnie to nie kwestia wtrysków tylko źle skonfigurowanych map ale jeśli ASO woli wymieniać wtryski to chętnie skorzystam
Co do 75 stopni - brawo, genialny pomysł ! Nigdy więcej LR czy też skody
u mnie znowu pojawia się falowanie obrotów na luzie. Czyżby trzecia wymiana wtryskiwaczy ? na wiosnę zawitam ponownie w serwisie
przebieg 23 k.
Zastanawiam się czy nie jechać do Landi renzo bo pewnie to nie kwestia wtrysków tylko źle skonfigurowanych map ale jeśli ASO woli wymieniać wtryski to chętnie skorzystam
Co do 75 stopni - brawo, genialny pomysł ! Nigdy więcej LR czy też skody
Najpierw jedź do ASO na ewentualną wymianę wtrysków, a później do serwisu LR na dostrojenie tego wg zasad cywilizowanych. Będziesz miał i nowe wtryski i dobrze dostrojną instalkę . A jeszcze później (o ile nie sprzedasz samochodu) wywal toto, wstaw STAG-a i zaczniesz normalnie jeździć na LPG :lol:
Najpierw jedź do ASO na ewentualną wymianę wtrysków, a później do serwisu LR na dostrojenie tego wg zasad cywilizowanych. Będziesz miał i nowe wtryski i dobrze dostrojną instalkę . A jeszcze później (o ile nie sprzedasz samochodu) wywal toto, wstaw STAG-a i zaczniesz normalnie jeździć na LPG :lol:
i tak właśnie zrobię
zastanawiam się dlaczego to tak szybko pada. może sposób mojej jazdy wykańcza je szybciej..
Ciekawe czy ktoś robi na tych wtryskach ponad 50 k bez wymiany ?
Jeżdżę głównie po mieście,krótkie odcinki, lubię trzymać na wysokich obrotach. gdybym sobie jeździł spokojnie w trasie może nie byłoby takiego problemu ?
czy zmieniając instalacje na STAG to czy muszę wymieniać wszystkie elementy instalacji ? Czy jak wymieniają mi wtryski w obecnej instalacji czy otrzymuje na nie 24 miesięczną gwarancję ?
Moje LR wytrzymało do tej pory 49 tyś więc nie mogę powiedzieć że 50 wytrzymały
Wszystko działa cacy, 4 lata jeździłem 5 km do pracy, teraz mam 15 i instalacja zachowuje się tak samo = poprawnie :szeroki_usmiech
Na forum odzywają się tylko niezadowoleni z instalek ... przecież nikt nie założy wątku: "działa dobrze, do zrobić?"
Moje LR wytrzymało do tej pory 49 tyś więc nie mogę powiedzieć że 50 wytrzymały
Wszystko działa cacy, 4 lata jeździłem 5 km do pracy, teraz mam 15 i instalacja zachowuje się tak samo = poprawnie :szeroki_usmiech
Na forum odzywają się tylko niezadowoleni z instalek ... przecież nikt nie założy wątku: "działa dobrze, do zrobić?"
dokładnie LR LR nie równe, jak jakiś kiepski serwis LR wam instalował albo diler chcial oszczędzić albo mieliście po prostu pecha bo założyli wam wadliwy sprzet nie znaczy to że wszyscy tak mają.
Ja mam LR, miałem wcześniej staga.. i bym sie nie zamienił.
Też miałem rozkmine czy LR żeby gwarancji nie utracić czy co innego, wybrałem LR i nie żaluje. Autko mało pali i jest zrywne, nie widze żadnej różnicy LPG a PB.
LR jak jest montowane w salonie, MA chodzić dobrze, kropka. Jeżeli coś jest u was nie tak, jedzcie do salonu , serwisu LR i cisnijcie gosci
PS u mnie ASO nic w ustawieniach nie grzebało gazu.
LR jak jest montowane w salonie, MA chodzić dobrze, kropka
Tylko, że tak nie jest. ASO wrzuci graty pod maskę, często nie ma to nic wspólnego z prawidłowym montażem, wgra mapę z kapelusza, potem kolejną i tak w kółko.
Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG
LR jak jest montowane w salonie, MA chodzić dobrze, kropka
Tylko, że tak nie jest. ASO wrzuci graty pod maskę, często nie ma to nic wspólnego z prawidłowym montażem, wgra mapę z kapelusza, potem kolejną i tak w kółko.
To jak pisalem wczesniej partacze w aso, tak samo moga byc partacze w inne firmie gazownikowej. Szkoda, wychodzi na to ze w aso nie ma magicznej wyzszej niz standard obslugi, tylko jak wszedzie zalezy od szczescia.
Ja w zeszłym tygodniu dostałem firmowego Roomstera 1.4 z instalką LR :roll:. W sumie nie zwróciłem uwagi na wtryski, ale chyba niebieskie. Jutro będę w Pszczynie w Welmie na pierwszym przeglądzie instalki, to popytam co i jak. Roczne przebiegi firmowozem mam w granicach 50kkm, mogę na bieżąco informować co i jak.
Piter tarasik.eu - tarasy i balkony z drewna i kompozytu
KM i Nm dołożył gregor10
Tylko, że tak nie jest. ASO wrzuci graty pod maskę, często nie ma to nic wspólnego z prawidłowym montażem, wgra mapę z kapelusza, potem kolejną i tak w kółko.
ale to nie przesadza o tym, ze instalacja lr jest gorsza od np. stag, jeśli już jest lr, a aso nie potrafi sobie z nia poradzić (działa nie tak jak powinno) to jedz do serwisu lr, u mnie działa już ponad 100 tys. km, prawidłowo, wręcz mogę chwalić te instalacje, wtryski wymienione 1 raz, w sumie niepotrzebnie, nie narzekam, w razie pytan, chętnie odpowiem co i jak u mnie "wygląda"
ja również jezdze na krótkich odcinkach i nie zauwazylem zadnych problemów z działaniem lpg w związku z takim użytkowaniem auta
spc ja też ich pytałem.. gazownik nic nie wiedział o dotrysku benzyny tym bardziej doradca. Dopiero jak poprosili kierownika to coś mu się o uszy obiło że włączają ten dotrysk
czy Wy też macie spięte wtryskiwacze opaską zaciskową tak żeby nie drgały ?
Mi to zamontowali po ostatniej wymianie.
może zrobię foto w wolnej chwili
Na forum odzywają się tylko niezadowoleni z instalek ... przecież nikt nie założy wątku: "działa dobrze, do zrobić?"
Podjechać do ASO na przegląd i zmianę map :lol:
[ Dodano: Wto 10 Gru, 13 23:24 ]
Zamieszczone przez patrykL
ale to nie przesadza o tym, ze instalacja lr jest gorsza od np. stag, jeśli już jest lr, a aso nie potrafi sobie z nia poradzić (działa nie tak jak powinno)
Ale to jednak LR zbiera cięgi i raczej zasłużenie. Montaż wtryskiwaczy coraz gorszej jakości, patenty typu dotryk PB oraz wysoka temperatura przełączania, żeby się użytkownicy nie skarżyli na pracę instalki. Co trochę jakaś nowsza mapa i lepsza od poprzedniej, która była najlepsza. I wszystko to dotyczy setupu do najprostszego silnika jaki można obecnie znaleźć . ASO nie potrafi sobie poradzić - to raz, ale mapy i ustawienia nie ASO opracowywuje. Przy takim "postępie" LR instalkę do TSI opracuje chyba wtedy jak ją kupi od Vialle :lol:
Moja dzisiejsza wizyta w "Welm" w Pszczynie - pierwszy przegląd instalki (po 1000km).
Co się mi powiedziano:
- dotrysk Pb jest, powyżej 3000 RPM - 7% benzyny;
- powyżej 4000 RPM - przechodzi całkowicie na benzynę (mimo że wskaźnik pokazuje cały czas że jest na LPG);
- przełączanie Pb => LPG - w temp. 40 stopni - całkiem możliwe, bo dziś rano po nocy i mrozie -10 stopni LPG wskoczyło mi po niecałych 2km jazdy.
Ile prawdy jest w każdym z powyższych punktów - nie wiem. Nie znam się na autach z LPG 8)
Piter tarasik.eu - tarasy i balkony z drewna i kompozytu
KM i Nm dołożył gregor10
Nie ważne czy wierzysz aso , ważne że płacisz :lol: / tak ten przegląd darmowy , ale będziesz bulił kase za jazdę na pb zamiast lpg/ tzn Twoja firma , bo prywatnie pewnie byś, zmienił podejście do dotrysku pb.
Komentarz